wtorek, 4 listopada 2014

Ulubione produkty do włosów! Top 6♥

Cześć, dzisiaj pokaże wam w jaki sposób pielęgnuję moje włosy, jakich kosmetyków używam oraz czym je rozczesuję. :)



1. Tangle Teezer



Szczotka ta to mistrzostwo świata! Niby kawałek plastiku a działa cuda. Elastyczne ząbki sprawiają, że szczotka nie ciągnie, dzięki temu nie wyrywa włosów. Jest lekko wygięta co widać na załączonym obrazku.  Kolejną zaletą jej jest to, że można wykonać ją masaż głowy! Odkąd mam Tangle Teezer nie używam żadnej innej szczotki. Serdecznie ją polecam, jeśli macie problemy z rozczesywaniem swoich włosów, ta szczotka załatwi sprawę! Koszt? Aktualnie można ją kupić już za około 30 zł. Ja dostałam Tangle Teezer w prezencie. UWAGA! Zwracajcie uwagę przy zakupie czy szczotka jest oryginalna! 





2. Grzebień 




Zwykły grzebień, plastikowy z dużymi zębami. Używam go tylko i wyłącznie do rozczesywania moich włosów po umyciu! Koszt 3 zł w zwykłym sklepie z kosmetykami.




3. Suszarka do włosów 



Dobra suszarka to podstawa! Mi zależało aby suszarka miała opcje zmiany temperatury nawiewu chłodne, ciepłe, gorące. Ja susząc moje włosy używam tylko i wyłącznie chłodnego nawiewu, aby nie przepalać i niszczyć włosów, suszę je z głową opuszczoną w dół dzięki czemu włosy się unoszą u nasady i prostują się :). Między czasie, gdy moje włosy są "na wpół suche" używam olejku arganowego, spryskuje je od połowy włosów po same końce, NIGDY U NASADY! 
Suszarkę dostałam również w prezencie, kosztuje około 200 zł, w Polsce jeszcze się nie spotkałam z takim modelem, ale są bardzo podobne. ;)


4. Szampon Pantene PRO-V





Do włosów normalnych, intensywna regeneracja. Używam tego szamponu już od około 4 miesięcy i moje włosy go pokochały. Są miękkie, błyszczące, gładkie. Pachnie przepięknie. Same zalety! Kosztuje około 12 zł. POLECAM.



5. Olejek arganowy





Używam go stosunkowo od niedawna, lecz przekonuje mnie do siebie, zauważyłam, że po użyciu tego olejku moje włosy się nie przetłuszczają tak szybko, są lśniące i nawilżone. Postaram się go w niedługim czasie zrecenzować. :) koszt to około 9 zł.




6. Casting Creme Gloss




Szampon koloryzacyjny. Po zastosowaniu tego produktu moje włosy są " jak nowo narodzone ".  Kolor ich jest bardziej intensywny, są miękkie, nie plączą się, lśniące, gładkie. Jestem z tego produktu w 100% zadowolona.



Tak wygląda pielęgnacja moich włosów. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych produktów zostawcie w komentarzu chętnie odpowiem. Na dzisiaj tyle, do następnego!



Ściskam, Karolla




























2 komentarze:

  1. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu zakupy tego olejku arganowego :) Czekam z niecierpliwością na recenzję :D Pozdrawiam cieplutko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje olejku bo mój się kończy a cena tego jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń