piątek, 17 października 2014

kosmetyczni ulubieńcy września ♥

Zapraszam na kosmetycznych ulubieńców miesiąca WRZEŚNIA.

Będzie to 5 kosmetyków, których przesz ten miesiąc używałam najczęściej. ;)

1. Garnier mineral 5 protection skin + clothes 48h non stop



Teraz parę słów o tym produkcie.
Jest to antyperspirant od, którego oczekiwałam: 
ochrony przed nieprzyjemnym zapachem, poceniu się, ochrony przeciw białym i żółtym plamom na moich ubraniach. Produkt ten spisał się na 6! Spełnił każde z moich oczekiwań. jest bardzo wydajny, używam go codziennie a mam go już od dwóch miesięcy. Kolejną zaletą tego produktu jest atrakcyjna cena, około 10 zł. Ma przepiękny kobiecy, delikatny zapach, który utrzymuje się przez cały dzień oraz posiada małe udogodnienie, z tyłu opakowania blokadę otwarcia. Jednakże uważam, że 48h to przesada. :)


2. Mascara curling Pump up z Lovely




Szukałam niedrogiego tuszu do rzęs, który nie będzie ich sklejał, więc udałam się do Rossmanna. W moje ręce wpadł właśnie ten tusz i to był strzał w 10! Moje rzęsy są pięknie podkręcone, nie sklejone, takiego efektu oczekiwałam. Koszt to niecałe 9 zł.


3.Kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik Ziaja



Od dłuższego czasu mam problem z moją cerą, jest ona tłusta ze skłonnościami do wyprysków. Jako, że jestem osobą, której to przeszkadza postanowiłam coś z tym zrobić i udałam się do punktu Ziaji w pobliskim centrum handlowym. Sprzedawczyni doradziła mi kupienie tego produktu, skusiłam się i...
I jest OK! Moja cera wygląda dużo lepiej, są jakieś niewielkie krostki ale już o wiele mniej! kremu używam codziennie rano i wieczorem, od dwóch miesięcy, poprawę mojej cery przez ten okres czasu od 0 do 10 oceniam na 4+. Cena tego produktu to około 14 zł.


4. Rimmel Match perfection.



Podkład ten kupiłam około pół roku temu w Rossmannie, nie jestem dziewczyną, która maluje się codziennie, ale w kolekcji moich podkładów ten zajmuje 1 miejsce. Jest trwały. pokrywa moje niedoskonałości, matuje. Nie wiem ile aktualnie kosztuje, ja zapłaciłam na przecenie 27 zł. 


5. Uroda Melisa pomadka do ust.




Pomadka ochronna, pielęgnująca, nawilżająca w sam raz na jesienne dni. Zapach jej nie koniecznie może wszystkim przypaść do gustu, mnie się podoba. Kolor bezbarwny, pozostawia lekki połysk jak bezbarwny błyszczyk, długo się nie utrzymuje na ustach to jest jedyny minus tego produktu ale czego można się spodziewać od pomadki za 5 zł? Myślę, że za tą cenę jest bardzo dobra. Kupiłam ją w zwykłym sklepie z kosmetykami.




Na dzisiaj to wszytko, zapraszam do komentowania. 
Ściskam, Karolla






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz