wtorek, 28 października 2014

NoWoŚcI :)


Witam!

ostatnio wybrałam się na małe zakupy. Kupiłam kilka rzeczy które będę pierwszy raz używać. Jak wypadnie ich test napisze za 2 tygodnie. Pokażę wam co udało mi się kupić.


1. Casting Creme Gloss 





Słyszałam wiele dobrych opinii o tym produkcie i skusiłam się go wypróbować. Jak się on spisał napisze w osobnym poście. 
koloryzacja pielęgnacyjna - bez amoniaku
Trwałość 28 myć włosów.
Cena? W Rossmannie 25 zł mi udało się kupić w zwykłym sklepie z kosmetykami za 19 zł ;).


2. Under Twenty 




Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom, wyciąg z aloesu + aktywny cynk. 24h przeciw trądzikowi. Tonik ten kupiłam ponieważ mam trądzikową cerę oraz problem z zaskórnikami. Pierwsze wrażenie? Ładnie pachnie, duża butelka 200 ml, delikatny, idealny dla skóry wrażliwej, koszt 10 zł, gdzie? Będąc w biedronce natknęłam się na niego i wylądował w moim koszyku :) .Jak się sprawuje, dowiecie się niedługo.


3. Marion



            


Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym. Dla każdego rodzaju włosów.
Producent obiecuje aż 7 widocznych efektów po zastosowaniu tego oto olejku, między innymi:
-przywraca piękny połysk
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
-ułatwia rozczesywanie i układanie
-wzmacnia i nawilża
-nadaje miękkość i elastyczność
-chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
-zapobiega puszeniu się włosów

Odżywka jest dwufazowa, o przyjemnym zapachu, 120 ml, cena 9 zł w najzwyklejszym sklepie z kosmetykami. 




Ściskam, Karolla

1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem tej odżywki z olejkiem arganowym... Zatem czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń