sobota, 18 października 2014

Kosmetyczny BUBEL !

Cześć kochani, dzisiaj kilka kosmetyków, które się u mnie totalnie nie sprawdziły.Zapraszam do czytania. :)




1.Płyn micelarny bebeauty 



Płyn ten to nic innego jak płyn micelarny z biedronki. Skusił mnie swoim zapachem oraz ceną, na przecenie zapłaciłam za niego niecałe 5 zł. Produkt ten przeznaczony jest do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu. Niestety długo trzeba przecierać twarz płatkiem kosmetycznym aby zmyć makijaż, nie radzę przemywać nim oczu, strasznie szczypią i łzawią! Jak dla mnie, totalne dno...




2. Garnier Fructis Vitamin force fresh




Szampon pięknie pachnie,według mnie tylko tyle zalet ma ten produkt. Po użyciu tego szamponu moje włosy puszą się, są tępe, sztywne, nie miłe w dotyku, podczas rozczesywania po umyciu bardzo dużo włosów mi wypadło ( nie była to jednorazowa sytuacja, kilkakrotnie umyłam włosy tym szamponem by to sprawdzić, niestety sytuacja się powtórzyła), włosy były świeże tylko przez parę godzin. Był to nieudany zakup, który kosztował mnie około 12 zł.



3.Ados korektor maskujący




Potrzebowałam korektora, który zamaskuje moje niedoskonałości i zakupiłam ten oto korektor. Kolejny nieudany zakup. Korektora tego trzeba nałożyć bardzo dużo by cokolwiek zdziałał, wtedy żaden podkład nie jest w stanie go zakryć. Nie wchłania się w cerę, jest twardy o nie przyjemnym zapachu. Bardzo duży minus! Cena tego produktu to około 5 zł.




4. Da Vinci Vollare - lakier do paznokci



Lakier szybko schnie oraz ma ładny połysk. Niestety, odpryskuje po paru godzinach od pomalowania paznokci. Nigdy więcej nie kupie lakieru do paznokci z tej firmy! Cena? Około 4 zł.



Na dzisiaj tyle :) Oto 4 produkty, które w ogóle się u mnie nie sprawdziły, jeżeli wy je testowałyście i wam przypadły do gustu dajcie znać w komentarzu. 


Ściskam Karolla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz